Men sov männska!
[DATUM: 2011-09-30 TID: 01:06:19]

Nej, dricka kaffe kanjag inte göra. Då kan jag inte sova. Det är
bara så! Jag som aldrig kanhålla mig vaken en hel film, började
kolla på film vid halv tolv.. Har kikat på "Dear Johan". Åh vilken
fin film... <3 Har legat under en varm filt i morgonrock och bara
myst. Men varför har jag inte somnat?! Inte normalt för mig! Haha..
Jaja... 



Stella var upp och kissade och sen smög hon bara ner i sin säng,
så nu hoppas jag bara att hon sover länge imorgon. SVante sov
bara 30 min idag, så jag hoppas på samma där. Sovmorgon, ja
vi får se... Hehe, annars kommer Svante komma vid 06.14 som
vanligt.. Hehe..




Nej, ska krypa i säng och se om jag knoppar där. Annars får jag slänga på
en film till. Köpte Sex and the city 2 också, så jag kanske hinner se den å. 
Men det skulle ju vara bra att sova om kidsen skulle vakna tidigt.
Ja vi får se, ska prova lägga mig iaf...
Godnatt I hope! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0