Ladies night 2011!!
[DATUM: 2011-09-24 TID: 07:54:00]

Gpooodmorgon!!
Oj oj oj vilken kväll!! Vilken show!!!! =D
Jag och Linda mötte upp 8 glada tjejer på Tabazco. Åt god mat
och konstaterade att två tjejer hoppat av i sista stund. Jag visste
att Jeanette var i Västerås och käkade med några väninnor, så
jag ringde henne och hon och Jenny var på! Såå kul!! =D
Efter maten stack vi till Bombardier arena och minglade lite innan
showen började. Och vilken show sen då! =D Vilket drag, vilka
dansare, vilka röster, och riktigt roliga skämt! Oj va kul det var!!
Här kommer några bilder... (SAKNAR MIN KAMERA SOM ÄR PÅ
LAGNING!!!!!)


Vart inte alls de kläder som jag tänkt.. Haha, blev en gammal rosa klänning..


Redo för tjejkväll!!! =D


Först vitlöksbröd till förrätt, oxfilé, potatisgratäng, bea och paprikaaioli till
varmrätt... Mums.. =)


Vitchokladmousse, hallon med nörkaramell till efterrätt, mums,men jag var sååå mätt!


Lite Jenny, Jeanette, jag och Linda laddar infån showen!!!! =D


Såååå bra!!!!!!!!!!!!!!!! =D


Fy bubblan va bra det är!!!!!!!!!!!!! =D =D =D


Bastuscenen var rolig.. =P


Riktigt bra show, duktiga grabbar!!!!

Tack för en kanonkväll tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Kraam.. =)


Kommentarer
Postat av: jannice

vad kul med ladies night=)))

2011-09-26 @ 13:28:30
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Malin F

Ja showen var bra! Ser ut som ni satt i närheten av oss... vi satt på rad 13.

2011-09-27 @ 12:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0