Höst!
[DATUM: 2011-09-07 TID: 07:02:37]

Godmorgon!
Äntligen så sov Stella i sin säng hela natten, guud så skönt!!
Va det regnar ute, känns verkligen som höst idag. Tog en tuff
manchesterkjol, långa tights och boots. Höst vare!! 


SÖtan i en ärvd prinsessklänning! =)

Idag blir det jobb och sen ska vi till Ingegärd och äta. Ska bli mys! =)
hOPPAS REGNET GER SIG SÅ JAG KAN GÅ HEM.  Vore sååå skönt!
Känner att det var vääääldigt länge sen jag gick nu. Vill inte tappa
konditionen som vi byggde upp i somras. Vill behålla en liten del iaf.
Sen vill jag ju fortsätta gå ner en hel del till i vikt. Men just nu är jag
inte nå superpepp alls, men vem vet. Kanske kommer igång snart igen. =)
Känner mig på nåt sätt rätt så nöjd just nu, men ändå så vill jag ner mer
för en hälsosammare vikt och för mig själv. 

Nu sitter min fina Jeanette på flygplanet mot Grekland. Vilken perfekt
dag att åka med det här pissvädret här hemma! De kommer ha det
sååå skönt och det förtjänar de verkligen! Ha en fantastisk vecka nu!! <3

Nej, ska kolla fb och sen fixa lite med kidsen. Fast Svante sover än.. =)
Kram på er... =)

Kommentarer
Postat av: jannice

vilken söt liten prinsessa!=) bra att ärva kläder. Skönt att få barnen att sova i sina sängar. W kan få ett sånt infall o vilja ligga o böka bland oss med.. Mysigt men ibland vill jag att han med ska lära sig!=) Hihi,de kommer. Värre om dom är 18 å ligger kvar;) Haha

2011-09-07 @ 13:10:47
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0