Goooodmorning!!
[DATUM: 2011-09-18 TID: 06:55:22]

Ready to loppa! =)
Bra att man kan sova länge. Vaknade pigg som en mört och
var alldeles övertygad om att klockan bara var fem. Men det
var honinte.. =P Hon var bara 6. Helt okej, så då tog jag och
gick upp. Kul att man kan sova när man kan.. Haha... Jaja..
De andra sover och jag har fixat mig sånär som på smink och
frukost. Annars är jag helt redo att sticka till loppisen! Det ska
bli så roligt!! =D Har ju inte så stora förhoppningar att sälja så
värst mycket, men det är mysigt bara att stå där! =)

EEfter det hoppas jag på en skogstur med familjen. Kanske
åka fyrhjulig till nån sjö och bara mysa. =) Leta lite svamp
och sen kanske äta varma mackor till kvällen. Myyys... =)


Vi hade sån jäkla mysig kväll igår! Vi var bara hemma och åt fläskfilé i kantarellsås med
potatisgratäng och till det blev det cider och vin. =) Efter maten så plcokade vi snabbt
ihop allt till loppisen och sen lade vi oss och kikade på Fångarna på fortet. Barnen tycker
att det är spännande. =) Lite mycket svordomar, men,men.. Så är det. Vi har iaf mys och
får kramas en massa med gosiga barn! <3


Glad Stella vid maten! =D

Gapskrattande Svante! =D


Cidervarm Karin... =D


Haha, lycklig och proppmätt Johan.. =D


Gjorde lite efterrätt med fet jordgubbsyoghurt och jordgubb/yoghurt müsli. =)
Det blev jättegott! =) (Kolla Stella... =) )

Nej, smink amig och sticka snart!
Kram kram.. =)



Kommentarer
Postat av: jannice

vilken familjemys ni verkar ha haft! vilka snygga vinglas ni dricker i med=)

2011-09-18 @ 09:24:59
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0