Godmorgon söta ni! <3
[DATUM: 2011-09-20 TID: 07:41:16]

Hoppas att ni sovit gott!
Jag sov skönt tills Johans klocka började ringa vid fem. Vaknade
till två gånger och blev väldigt pigg och väldigt irriterad på klockan
och att jag inte kunde somna om. Men så somnade jag om rätt
som det var. Efter det drömde jag en skitskum dröm där jag
lackade ur totalt inne på Coop och råkade ha sönder två av mina
nya naglar. Ringde till hon som gör dem och störtgrinade och
sa att vi skulle fixa dem. Sen var jag på nån äng med min bil som
vägrade starta och sen vaknade jag.. Skumt... =S

Jag mår iaf rätt så bra såhär på tisdagen. Jobb fyra dagar och sen
ledig helg, ska bli himla skönt! Sen att det bara händer roliga saker
i helgen gör ju inte saken sämre! =) På fredag är det Ladies night
med Linda och hennes kompisar och lördag ska vi på middag hos
mamma och pappa tillsammans med alla systrar och syskonbarn.
Sen ska vi sova kvar i lägenheten ALLIHOPA! Så himla mysigt!! =D

Tycker det är lite tufft att så många runt omkring mig har det jobbigt
just nu av olika anledningar.... Känner mig hjälplös för jag vill att de
ska få må bra och slippa problemen som de har. Det är jobbigt att
höra att de är ledsna och att livet är tufft för dem.. Jag blir så ledsen
för deras skull... Men jag kan inte göra mycket annat än att finns...
Men jag vill helst hjälpa, helst få dem att må bra, kunna underlätta...
Älskar er och skickar extra energi och kärlek till er som
känner att ni behöver... <3

Nu ska jag fixa frukost till mig och kidsen innan det är dax för dagis och jobb.
Puss och kram.. <3

Kommentarer
Postat av: jannice

haha,ja man kan allt drömma skumma drömmar.. jag gjorde de med natt/imorse om att de sprängde lägenheter för ombyggnad =/ osv... har också en del runt oss som inte mår toppen. man får krama dom extra å bara finnas tilL! KRAM

2011-09-20 @ 10:14:03
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0