För stor...
[DATUM: 2011-09-21 TID: 07:28:09]

Godmorgon!
Har INGA kläder!! *suck* Men, men.. Så är det.. Allt jag har är en massa
Gina-linnen och de kan jag absolut inte ha utan nåt över. Jaja.. Fick bli
en H&M-basklänning som är lite för stor idag... =S Don´t like...

Köpte ju en byrå på Ikea i helgen, den är för stor.. Haha... Jaja, så nu
får jag plocka om och möblera om i typ hela huset för att det ska bli bra.
Vet inte riktigt när jag ska hinna heller, men det löser sig. Hinner nog
lite ikväll iaf. Då blir det ommöblering på Svantes rum. Är sugen på att
slänge ut skötbordet. Då kan man byta på stora byrån elleri sängen.
Det löser sig, han får börja kissa i pottan.. =P Hehe..

Nä, måla ett lager till på naglarna innan jag väcker Stella-sömntuta.
Kramelikram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0