FIn dag! <3
[DATUM: 2011-09-29 TID: 22:57:37]

Hej igen!
Blev en supermysig dag idag! Alla bilder finns här:

http://dayviews.com/kramkolan/2011/9/29/

Sååå mycket lättare att ladda upp där än här.
Barnen verkar bra i magen och båda har bajsat normalt nu.
Skööönt! Visst, de kan ju fortfarande smitta så vi håller oss hemma
imorgon också, minst de 48 timmarna, vill inte smitta vidare!

Ringde HM idag och beställde en grå overall istället. Gillar den inte
100%, men har heller inte hittat nån annan som jag gillar. Fick också
25% rabatt så det blev kanonpris! Det gillar ekonomiska/småsnåla-Karin.. =P

Funderar på om jag ska lägga mig eller slå på en film. Klockan är snart
elva, men jag drack en kopp kaffe vid Kicki och Lars så jag kommer
inte kunna sova än på ett tag. SItter iaf och njuter av den härliga
eftermiddagen som jag fick med barnen! Så häärligt! =)



Nä, en film kanske..
Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0