=)
[DATUM: 2011-09-12 TID: 20:46:33]

Hunnit med mycket idag! =)
Lagt upp alla bilder tog många timmar, städat toaletten, fixat undan
en massa förstora kläder, nu ekar det i min garderob, dammsugit,
vart i skogen och plockat en massa svamp med barnen, bjudit
svärmor på pannkakor, renast svampen som blev 1 kg nyrensad
och sen har jag förvällt svampen. nu ska den bara packeteras efter
Idol. =) Nu ligger jag på soffan me dhuvudvärk. Dryg förklylning!! 

Imorgon ska bilen in på verkstad och sen ska jag jobba. Hoppas de
fixar till den nu så den går som den ska, för det behöver jag när vi
bor som vi gör.. =)

Barnen har lekt helt fantastiskt bra på dagen idag! underbart!! =)
Älskar den här biten när de blir större!
Har förresten bilder från skogen, men de får ni se sen!
nÄ, iDOL VAR DET! =)
kram.. =)

Kommentarer
Postat av: carro

Fina bilder. Strongt gjort att åka själv med två småbarn. :)

2011-09-13 @ 20:14:36
URL: http://lifeisjust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0