=D
[DATUM: 2011-09-05 TID: 15:48:22]

Gick fint på inköpet! =)

Sen hämtade jag två griniga barn på dagis.. *suck* Lite mellis
och sen var de gladare. Sen ringde jag försäkringsbolaget med min
kamera, mailade H&M om att byta en storlek på en overall, tog bort
mitt nagellack så jag är redo, för snart sticker jag till Sala och fixar
mina naglar. Det är verkligen välbehövligt! Har växt massor de här
två veckorna! =S Ska bli skönt med nya fina! =)

Imorgon är det jobb 1,5 timme och sen ska jag hämta upp Renate
och sen sticker vi till örebro på Soyainköp! =) Så himla kuuul!!! =)
Riktigt härlig vecka!! =D

Nej, kissa och göra mig redo att sticka. =)
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0