Cred till HM...
[DATUM: 2011-09-28 TID: 21:04:44]

Ja men hej igen!
Får väl ta tillbaka lite av min ilska mot hm.. Haha..
Kl.20.45 så ringde en försynt kvinna från hm och beklagade
att overallen bliit slutsåld och att det berodde på minskat antal
från leverantören. Jaja.. Hon erbjöd mig en annan färg om jag
ville, men jag tackade nej, men skulle tänka på saken. Hon sa
iaf att jag skulle få bättre pris på den om det blev så. Gulligt av
henne iaf. =)
Bra av hm att möta upp kritiken!  Dessutom gick det snabbt, mailade
ju på eftermiddagen. Bra det iaf...
Nu får vi se hur det blir.. Har surfat runt på olika sidor, men jag
hittar ingen overall jag gillar.. Vill helst ha den turkosa, men vi får
se kanske blir dte går som de har iaf. =S Bestämmer mig imorgon.

Imorgon och fredag blir det vab som sagt. Barnen har vart bra i magen
sen i eftermiddags. Stellahar dock rapat en massa. Skrotan.. =(
Hoppas iaf på en lugn natt. Imorgon ska vi skjutsa Johan till Västerås.
Han ska iväg på kryssning tills på fredag. Så vi får mysa ensamma... =S

Nä, vänta på resultatet i Idolkvalet nu, sen sooova..
Trött som en gnu idag...
Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0