Bajsdag!!!!!!!
[DATUM: 2011-09-28 TID: 18:16:28]

JA MEN HEJ!
Va bra det går.. NOT!!

*Blev hemringd från jobbet idag. Stella hade diarré och Svante
var också dålig i magen. 

*Johans bil gick sönder och han fick bli bogserad till verkstaden..

*Hade beställt overaller från hm.com. Idag fick jag halva leveransen
och på följesedeln står det att den turkosa overallen är "slutsåld"!
Men duktiga idioter!!!! Jag lade beställningen för EN MÅNAD SEN!!!!
Hade de inte kommit på det förrän nu eller?! *suck*
Blev så förbannad så jag skrev ett argt mail till dem och hoppas på
nåt bra svar. Man har ju fått hur mycket rabattkuponger som helst
sista tiden, men de flesta har gått ut. TACK HM!!!!!


Dagen hade trots allt några ljuspunkter. 11.58 kom Jeanette in på
jobbet och överraskade mig. Så vi lunchade ihop och hade lite mys! <3
Sen fick jag sms att min kamera är lagad så den ska jag försöka
hinna hämta imorgon. Johan ska på kryssning med jobbet så vi ska skjutsa
honom till Västerås där han ska möta de andra. 
Eftersom vi är magsjuka så kommer vi väl få sitta ensamma hemma tills
på fredagkväll, åh va kul........... I`m sooo happy!!! =D *ironi...*

Nej, ska byta om och gå ut en sväng tror jag... Behöver få lufta ur mitt
ömma huvud... Trött på skallebank nu....
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: jannice

men vilka HM idioter som säger att de är slutsålt? De har väl de inprogramerat i datorn ¨å då ska de väl inte kunna köpa någon om de är slut.. Hel knäppt. Hoppas du får ett bra svar tillbaka eller något för de. Du har ju väntat i 1 månad på dom redan :(( Hoppas barnen mår bättre snart. Ja,degår ju massor med sjukdommar å så nu. Krya på dom! Kram

2011-09-28 @ 18:58:22
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Syster Malin

Nä fy bubblan vilken skitadag! Skickar en kram och hoppas att imorrn blir bättre / Malin och Stinsen

2011-09-28 @ 20:51:51
Postat av: Malin

ajdå va synd! man blir så besviken när man beställt nåt o det sen visar sig vara slutsålt! HM borde ju ha informerat dig om det för längesen!

vill tipsa om lager157.com de har vinteroveraller för 400! med vattenpelare på 4000 lr om det var 3000.. (didriksons 800kronors ligger på 2000) ;)

materialet känns bra, den är inte för tjock och bylsig.. har nämligen köpt en sådan i år till äldsta sonen!:)) billigt värre iaf!:))

2011-09-29 @ 08:28:09
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0