Sova tillsammans?!
[DATUM: 2011-10-25 TID: 07:14:33]

Godmorgon!
Barnen sover bättre än på länge nu när de sover tillsammans (flyttade ihop dem
pga platsbrit i helgen när syrrorna var här...). Svante har sovit till 05.50-6.10 i
flera månader. Nu när de sover ihop så är klockan nu 7.10 och han har inte kommit
upp än. Gud så härligt! =D

MEN, nu kom Johan på igår att vi nog borde flytta isär dem ikväll igen. De kan ju
bli rädda att sova ensamma. Det har han faktiskt en poäng i... 
Sen kan man ju ha det som rolig grej att de får sova tillsammans ibland på helgerna.
De har haft så mysigt och legat och pratat så fint så. =) Gosar!! =)
Ja, vi får se hur vi gör...

Idag är det jobb, hämta barn, laga mat, hänga tvätt och sen tv-soffan som gäller.
Har inte speciellt mycket träningsvärk sen innebandyn igår. Lite lätt i rumpan, men
mycket mindre än vad jag förväntade mig! =) Mucho nöjd!!!


Tack för igår brudar! Vi var grymt duktiga och dte var så himla roligt!! =D


GLÖM INTE ATT KIKA IN PÅ BILDDAGBOKEN PÅ DE HÄRLIGA BILDERNA FRÅN HELGEN!! 

Nä, ska kika fb innan jag väcker Svante och fixar frulle.
Kram kram.. =)

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Skönt att de sover längre när de har varandra..

Ibland önskar jag att man hade ett syskon till W =) Haha. W kommer ofta in på morgonen om han sover i sitt rum för att sova hos oss runt 5 tiden å om han sover med oss sover han till 9 om man inte måste väcka honom för dagis eller något.

2011-10-25 @ 11:17:48
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0