Sjuk?!
[DATUM: 2011-10-20 TID: 07:06:46]

Godmorgon....
Har haft en knölig Svante i sängen inatt. Han har vart varm, men inte
riktigt kännts feberhet. Men riktigt varm.. Han har hostat illa.... Nu sover
han fortfarande och klockan är sju. SÅ länge har han inte sovit på flera
månader, så det känns lite misstänkt... =S Vi får se hur han mår när han
vaknar. Har iaf sminkat mig och fixat håret, bara kläder kvar nu. 
Åh va jag hoppas att han är frisk... Galet trött på vab, å ändå har vintern
och sjuksäsongen bara börjat... =( Känns sisodär...

Jahapp... Igår fick jag superfina naglar och sen var vi till Samuel och Mimi
som bjöd på tacos. Sååå gott och himla trevligt att träffa dem! Det borde
göras oftare! =)

Nä, kolla fejjan, sen hoppas jag att min lilla älsklingsgrabb vaknar snart...
Pigg och frisk! =P Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0