Pepp pepp pepp!!
[DATUM: 2011-10-27 TID: 08:00:27]

Peppar för fullt inför helgens Halloweenfest!! =)
Den årliga maskeraden. Det ska bli så himla roligt!!!!!!!
Efter det blir te utgång i sin snygga outfit och hoppas att
man inte får skämmas för mycket.. =P Hehe...
TACK VÄRLDENS GOASTE LOVISA SOM HJÄLPT MIG OCH
SY MIN OUTFIT!! <3


Idag är ännu en vaaanlig dag. Dagis, jobb, drop in fika på dagis
laga mat, hänga tvätt, fixa lite hemma och sen slöa. =)
Det enda som skiljer sig är väl att det ä drop in fika på dagis! =)
Det är alltid så mysigt! Så jag stannar där en stund och fikar
lite när jag hämtar barnen. =)






Nähepp, nu är jag hungrig, frukost it is!
Kram på er... =)

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Kul med drop in fika. De ska W ha snart med=) Går Svante och Stella på samma dagis föresten? Kram

2011-10-27 @ 13:14:36
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0