Partylack!! =D
[DATUM: 2011-10-28 TID: 21:50:31]

Nu (efter tre omfixningar) är lördagens partynaglar redo!
Nu hoppas jag att de torkar som de ska och håller sig snygga
tills imorgon kväll. =D


Lila + glitter!! =)

De är aningens mörkare i verkligheten, men assnygga!! =D

Först tänkte jag ha dem rosa med glitter, hade på det. Sen blev en nagel förstörd,
så jag bestämde mig att göra om och göra lila. När jag är inne på andra lagret så
råkade Svante stöta till mina naglar + vicka nagellacket, Johan kastade sig över
bordet och skulle rädda flaskan som vickat. Då kom han åt typ alla mina nymålade
naglar... *suck* Så det var bara att ta bort och börja om igeeeen....
Men nu så, hoppas jag att de håller!

Vi har hunnit slinga mitt hår ikväll också. Skööönt.. Hoppas det duger, känns som
om jag jade velat ha mer slingor. Men vi får se om det bli rnån sväng till frissan.
Men jag tror inte budgeten rymmer det den här månaden.. =S

Nä, lägga barnen (sen kväll ikväll, hoppas på sovmorgon imorgon!!!!) och sen mysa
med maken. <3 Kram på er... =)

Ps. Amanda F regerade ikväll!!!!!! Ds

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Åå! Vilka snygga partynaglar! Riktigt snygga dom är!

2011-10-29 @ 21:48:14
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0