Måndag idag då.
[DATUM: 2011-10-10 TID: 07:38:36]

Godmorgon!
Måndag idag och jag är ledig, sååå skönt!! =)
Igår var vi på kalas hos Anna i Solna. JättemySigt att träffa alla! <3
Hade en rejäl nackspärr igår, inte alls kul. Så vid 20.40 gav jag upp
och begav mig till sängen insmord i tigerbalsam och liggandes på
värmedyna. Somnade fort och sov till kl.6.30, skönt!!
KÄnns aningens mjukare i nacken idag, men jag är öm. Får se vart
det tar vägen. 


Sötgrabben! <3 Morgonrock och hatt.. =P Huge Hefner, släng dig i väggen! =P


Idag är planen att fixa med en massa tvätt och sen blir det förmodligen en
tur till Franzens och sen handla mat i AVetsa om nacken pallar. Annars får
det bli ikväll när Johan kan hjälpa till att bära kassarna. Vi får se...

Nä, ska hoppa i kläderna snart..
kram på er...

Kommentarer
Postat av: Tutorail

åh vilken fin blogg söta du! haha Hugh kan verkligen slänga sig i väggen!!!

2011-10-10 @ 08:05:10
URL: http://tutorail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0