Lonelytime.. <3
[DATUM: 2011-10-29 TID: 08:14:24]

Godmorgon!!
Nån sovmorgon blev det såklart inte. =P Vaknade 6.20 av två
gosiga barn som låg och kramades med oss en lång stund innan
vi gick upp och åt frukost. <3

Nu har vi packat till barnen och Johan och de har åkt till verkstaden
ett tag innan han ska lämna dem hos farmor och farfar. =)
Jag ska fixa mig lite i min ensamhet och sen ska jag in till Sala och
springa i en massa affärer, har tusen ärenden. =S Sen hoppas jag
kunna klämma in en fika tillsammans med en skvallertidning och
bara njuta av llugnet och atmosfären som infinner sig på stan en
dimmig lördag i oktober.. <3
Efter det ska jag hem och fixa min inför maskeraden ikväll!! =D
Kl.16.00 ska vi vara i stan igen och då börjar festen! Ska bli såååå
kul!!!!! =D

Nä, smink vare!
Puss och kram.. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0