Ledig dag... =)
[DATUM: 2011-10-13 TID: 07:28:57]

Godmorgon!
Jag har sovit väldigt skönt inatt! Ingen barn som kommit in,
Johan har inte snarkat och det känns som sällsynt just nu... =S
Har dock känt av min ömma nacke. Igår kväll kändes det
som om den höll på att bli värre igen, så jag ringde Peter
och stack dit på momangen och fick massage. Det var skönt,
eller ja, det gjorde väl mest ont... Men det kommer bli skönt,
det vet jag! =) Så idag är jag öm, nästintill svullen i nacken
och på axlarna. Han är skitduktig, jag har blivit av med mina
spända muskler varje gång han masserat mig.  He´s the best! <3

Igår körde jag en brun outfit med en stor leopardscarf och till det matchade jag med
höströda naglar och smink. =) Gillade det faktiskt. Jag hade nästan bestämt mig för
att jag skulle se sliten och pundig ut i rött runt ögonen, men det var riktigt fint! =)
Kul med nån ny färg! =)




Idag är jag edig och jag orkar inte fixa så värst mycket till outfit. Blir träningsbyxor,
linne och topp, enkelt. Som vanligt har jag en bas i svart (har alltid en bas i svart,
brun eller blått) och till det blev accentfärgen turkos. Linne och naglar.. =)


Om en stund ska jag gå med barnen till Britt-Mare och Rolf. Medans de är där och
leker så ska vi till banken och lägga om våra lån och fixa lite pension. 
Till kvällen kommer Tomas hit och jag tänkte bjuda på falukorv, potatis och
pepparrotssås! Guuud så gott och väldigt länge sen sist vi åt det. Sprang på en
tub pepperrot på affären och blev väldigt glad över inspirationen! =)

Svante var galet gosig imorse när han kom upp! <3 
Haen kramades en lång stund, sen gjorde vi välling. När den var klar tog han med
sig den in till mitt sovrum, pekade att jag skulle sätta mig på sängen och sen kröp
han upp i mitt knä och satt där och gosade och drack vällingen. Gosegrabben! <3

Nej, nu kommer det en otrevlig os till min näsa.. Dax att byta en bajsblöja och klä
på lilleman lite kläder. Vet ni, jag längtar tills han är blöjfri! =P
Puss hej, leverpastej! <3

Kommentarer
Postat av: ulle

Vet du, det är ljuvligt När dom är utan blöja. Pott träna honom då:-) Fast det kanske är jobbigt just nu när overallerna ska på.

Vi har äntligen lyckats med Linn. Även på natten, thank god!

2011-10-15 @ 07:48:05
URL: http://www.lovleykids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0