Komplimang!
[DATUM: 2011-10-17 TID: 20:50:24]

Åh jag blev så glad på H&M i Globen igår.
När jag skulle betala min jacka så fick jag världens komplimang
av kassörskan. Hon tyckte att jag var så fint sminkad och undrade
om jag var utbildad. Nej det är jag ju inte, men sa att nån gång så
ska jag nog utbilda mig. Men hon tyckte inte alls jag behövde det
och att jag hade talang!! Hennes dotter var MUA så det var därför
hon frågade och sa vad hon tyckte. Så himla roligt! jag blev sååå glad!!!

TÄNK ATT EN LITEN KOMPLIMANG KAN GÖRA EN SÅ GLAD!!!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ta åt dig Karin! Du är grym på att sminka :)

Postat av: Anna

Coolt! :) Jag är inte förvånad - du är full av talang!



Kul att du gillade Britta!



Puss på dig, kära syster!

2011-10-18 @ 06:57:30
Postat av: Angelica

kan inte än hålla med de andra!

Du är ju superduktig!



Önskar jag hade en tiondel av din talang när det gäller att sminka sig så snyggt!

Är nöjd om jag får på mig marcara utan att sticka borsten i ögat ;)

2011-10-18 @ 08:40:46
URL: http://partyoffive.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är verkligen superduktig så det är bara att suga åt sig av allt vad komplimanger heter!

2011-10-18 @ 22:37:50
URL: http://mollan1983.blogspot.com
Postat av: Ullis

du ÄR superduper på att sminka så d e bara å suga i dej!!

2011-10-19 @ 07:47:55
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0