I love her!!! <3
[DATUM: 2011-10-17 TID: 08:26:53]

Åh va bra hon var!!!!!! =D
Vi hade jätteroligt! Kikade i butiker (jag köpte en jacka), åt på
Donken, tog en fika och sen var det dax att gå in i Globen. Vi
hade tur som var tidigt på plats. Helt plötsligt så dök HELA
IDOLGÄNGET upp!! =D De satt bara 7-8 rader framför oss och
sprang förbi oss hela tiden. Himla kul!! =)
STella älskar Olle, så jag tog en bild med honom och mms:ade
hem. Stella hade vart alldeles galen, lycklig tjej! =)

Efter 1,5 timme med rätt dåliga förband så var det dax för snygga
Britney! <3 Shiiit va grym hon är!!!!!! Även om det hade vart roligare
om hon sjöng själv mer, men det gör inte. Var inte beredd på nåt annat.
Det var en fantastisk shov och avslutningsnumrena med all pyroteknik
och fyrverkerier var fantastisk! När nästan hela Globen stod upp och hoppade!
VILKEN KÄNSLA!! =D GRYYYYMT!!! =)

Här kommer lite bilder från vår härliga kväll:


Haha, efter en lite omväg kom vi fram till Globen.. haha, GPS i Iphonen är
sisodär va.. =P Hahaha...



Äntligen framme, helt svettiga.. Hahaha... Men dte gick ju bra, elle rhur Anna?! =P 



Shopping, Donk och fika. Myspys! <3



Snygga Anna and the Globe! =P



HELA IDOLGÄNGET KOMMER... =)



Nästan alla.. =)



Här sitter de, 7 rader framför oss! =)



Vi "kändis" spottade lite mera. Här är Jackie Ferm och Rosanna Charles.
Tidigare såg vi Amir, gaybloggen också. =)



Olle! Stella verkligen älskar honom!! När jag visade bilden nu på momrgonen sa hon:
Mamma, jag vill träffa honom på riktigt! Haha, sötnos!! <3



Dte var typ halvfullt ända till showen började, då fylldes det på snabbt och det var nästintill fullsatt.



Snaaaart så!!! =D



Here she comes!
Tycker det var lite lamt i början och folk verkade lite off....



Men sen blev det drag!! Oj oj oj!!! HON ÄR GRYM!!!!! =D



Åh de recensenter som sagt att hon är tjock och lat kan ju ta sig nånstans!
Grym kropp och jag tycker hon gjorde ett bra jobb! =)

Jag är ås nöjd! Tack Anna för att vi gjorde det här, skit kul!! <3



Kommentarer
Postat av: jannice lindell

vad kul att ni hade de skoj!=) sj ska jag se rihanna i globen i november=)

2011-10-17 @ 13:48:18
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Guud vad roligt! Hade också velat se henne! :)

Postat av: Anonym

rosanna charles har skrivit om dig på sin blogg=) tack för en jätte bra blogg.

2011-10-19 @ 06:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0