Galen våg!
[DATUM: 2011-10-05 TID: 07:01:56]

Haha, ja, eller jagen kropp tror jag mer på...
Måste ha samat på mig galet med vätska igår. Idag har jag
nämligen tappat 1,2 kg sen igår. Så det måste ha med att göra
att vi börjat motionera igen och gått ut hårt. =) 
Så idag är det iaf minus sen i måndags. I like! Mer ska det bli!
Är inte riktigt pepp med maten, men träningen är jag på G med
nu. Har dock lite lätt ont i halsen, eller ja, inte ont. Mer torr som
fnöske.. =S Men jag hoppas att det går över med te och honung.
Sen hoppas jag att träningen och den önskade viktminskningen
sätter fart på min matmotivation. =)
Är iaf himla glad att det var neråt idag!! <3





Till alla ni som säger att jag inte ska väga mig varje dag:

Jag behöver det för att hålla motivationen uppe. Så funkar det
för mig. Jag måste. Jag håller kolla så, jag blir peppad så, jag
har gjort det så länge jag kan minnas. =) Så tack ändå! <3
(Å de flesta dagar blir jag glad när jag väger mig! =P )

Nej, ska fixa håret och sminket så vi kommer iväg sen. Jobb
ända till kl.18, utan lunch, idag Eller ja, jag har ingen ledig lunch.
Jobbet bjuder på lunch från nåt uteställe och så får vi äta där
på typ 20-30 min. Helt ok. =)
Efter jobbet sticke rjag hem, äter middag, går ut och går och
sen blir det mys hemma och Grey´s! Äntligen!! =)

Nej, ha en  bra onsdag nu fina vänner! <3
kRAMAR... =)





Kommentarer
Postat av: Malin

jag tycker inte det är fel att väga sig varje dag, jag gör oxå så!:)) kan absolut inte hålla mig från att bara väga mig 1gg/v.... men ibland om jag har gått upp lite väl, så undviker jag vågen ett par dagar ist haha..

2011-10-05 @ 07:56:58
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0