Fredagsmys! <3
[DATUM: 2011-10-08 TID: 07:36:22]

Åh vilken mysig kväll det blev.. <3


Ruccola, rödbetor, rödlök, valnötter, fetaost och balsamico. Mums! <3


Darling! <3 Min lilla kanin.. =P

EFter maten åt vi blåbärspaj och spelade yatzy. Gick riktigt bra med barnen
och Stella förstod precis hur man skulle göra. Hon spelade hela kvällen. Svante
däremot var inte lika tålmodig, men han hängde på hela tiden utom sista omgången.
Efter det hängde jag dagens sista tvätt och sen blev det Idol för hela slanten.

Jag bara älskade Amanda F, hon är så cool! Men jag hatar att hon viskar när hon
pratar.. Haha, men det kommer nog ändras. Men jag bara älskar henne! Å Mollys
röst, oj, oj, oj.. <3
Barnen höll sig vakna heeela Idol, till kl.22. Impressive! 
Svante var upp vid sex och hade kissat igenom, så Johan bytte på honom och
sen kröp de ner på Johans sida. Myspys, nu ligger de och sover så sött. Svante
snarkar till och med. =) Stella kom och kröp upp vid 7.15, helt ok tid. 

Idag MÅSTE jag in till Sala. Totalslut på linsvätska och johan behövde nå grejer.
Så jag får nog ta med mig Svante, som vart bra i magen, in till stan. Stella får
hänga med papi i verkstaden. 
Igår var det iaf inge bajs på hela dagen. Så då räknar jag från torsdag eftermiddag
när sista bajset kom. Så idag får hon hålla sig ifrån människor. Men på söndag
eftermiddag borde vi vara ok. =)

Nä, nu kommer lillgrisen upp också. <3
Kram på er och ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0