Falun here we go!
[DATUM: 2011-10-18 TID: 07:05:12]

Godmorgon!
Klockan är snart sju och jag är spacklad och redo för inköp.
Idag bär det av mot Falun för lite Soyainköp! =) Det blir jag,
Renate och så har vi med oss en tjej från Handelsprogrammet
på KSK, Leone. Hon har praktik hos oss i fyra veckor, så idag
blev det en paus från upplock, kassaträning och allt annat. =)

En fullspäckad vecka väntar! Ikväll skulle Johan jobba över och
jag ska kika på Topmodel (som jag mssat att det börjat igen...)
och Desperate housewives. =) 
Imorgon jobb, fixa naglar och sen mat hos Samuel och Mimi, ska
bli såå kul att träffa dem, jättelänge sen sist! =D
Torsdag jobb och sen måste jag handla till helgen. 
På fredag kommer systrarna hit och vi käkar lunch och sen blir det
badhus för oss och kidsen! =D Åh va kul!! Sen stannar de kvar ända
tills på söndag. Så vi ska ha massa mys (synd att jag jobbar lördag,
men det är bara fyra timmar...)!! =)
Medans vi har tjejmys så ska våra gubbar + älskade papi ut i skogen
och bo i husvagn, fiska, umgås och dricka öl. Grabbhelg med andra ord.
De kommer bli en kanonhelg tror jag!! =D

Nehepp... Om man skulle ta och styra lite frulle innan det är dax att sticka.
Ha en härlig tisdag!!
Puss och kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0