Fääärdig!! =)
[DATUM: 2011-10-15 TID: 09:00:16]

Hej igen!
Fy bubblan va skönt det är att få fixa sig ifred! UNDERBART!!!
Att bara få stå och pilla med ögonskuggorna och dona i lugn
och ro, utan att behöva tjata, byta blöjor, avstyra bråk eller
ha nån som står nedanför och babblar som en tok (<3) medans
man fixar sig. Wonderful!! <3

Mamma, pappa, Kicki, Lars... Ni är fantastiska!! <3


Piff and ready to work!! =)



Sminket blev cerist och lila... Sååå svårt att få fram det bra på bild. 
Det är bra mycket mörkare i verkligheten... Jaja, så är det..


Nej, poppa 10 min till innan jag sticker till jobbet.
Kom in och hälsa på mig vettja.. =P
Kraaam.. <3

Kommentarer
Postat av: classe

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla...



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg classes lilla blogg på wordpress

2011-10-16 @ 12:27:19
URL: http://www.classeslillablogg.wordpress.com
Postat av: jannice lindell

fin du är i lockar=)

2011-10-16 @ 17:39:30
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0