=/
[DATUM: 2011-10-04 TID: 07:27:17]

Godmorgon...
Vågen stod helt oförtjänt på plus idag. Men det är väl så
att det kommer lite efter + att jag börjat gå igen, då kanske
kroppen samlar påsig vätska. Eller nåt, det lär väl visa sig...
Imorgon hoppas jag att det är minus iaf! =P

Gick med Jeanette igår och vi sprang iaf en kilometer. Det
känns skönt att vara på g igen! Hoppas det håller i sig! =)
Nu ska jag bara få med maten också, men igår var det riktigt
bra. Så nu ska jag hålla mig idag också. =)

Jobb idag och sen måste jag en snabbis till Västerås. Kicki är
världens snällaste och ska hämta barnen och fixa mat till dem. <3

Nä, kolla fb, fixa frulle och sticka sen då.
Kram, kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så duktig du är!



Haka inte upp dig på vågen bara utan tänk på hur långt du kommit! Hur mycket du åstakommit!

Skulle vara jäkla stolt om jag va lika stark som dig! :)

2011-10-04 @ 09:17:15
URL: http://partyoffive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0