Britney Spears!!!!! =D
[DATUM: 2011-10-16 TID: 12:37:27]

Om 30 min sticker jag och finaste Anna mot Stockholm och Globen!
Först blir det shopping, mat och sen min första konsert!! =)
BRITNEY SPEARS!!! Åh va kuul det ska bliiii!!!! =D


Powerful, älskar den skuggan!! =) Med en massa glitter på!!! =D



Just me, ready to go!! <3



Wohooo, ska bli sååå jäkla kul!! Svartanaglar och de är så coola, ser ut som lack på dem! =P

Johan ska på Jonnas fyraårskalas med barnen snart, så nu ska jag slå in paketen
och lägga fram kläder till Stella. =) Snabblunch ska också inmundigas och sen kommer
Anna och hämtar mig! Wohooo!!! =D
PUSS HEJ!! <3

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Var konserten bra? :)

2011-10-16 @ 17:38:57
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0