Baka... <3
[DATUM: 2011-10-07 TID: 14:24:40]

Åh.. jag och Stella bakade en blåbärspaj nu när Svante sover.
Fy bubblan va jag saknar att baka. Jag vill bara fortsätta och
göra kladdkakor, bullar, kakor, tårtor, maränger, rulltårtor,
vad som helst! Jag ÄLSKAR att baka, men det går ju inte... =(
Bakar jag så äter jag bara en massa och det funkar inte...
Nästan alla runt omkring mig bantar så jag kan inte ge bort
till mina nära heller... TRIST!!!


Ikväll blir det iaf blåbärspaj till efterrätt. =)

Har hunnit göra MASSOR idag!! =) Har rensat ur och plockat om i 4 byråar,
tvättat 3 maskiner tvätt, plockat ur diskmaskinen, plockat i igen, gjort fint i
köket, busat med ungarna, bakat med Stella, lagat lunch, kokat och skalat
rödbetor till fredagsmaten och nu ska jag hoppa in i duschen så Johan får
komma hem till en fräsch, snygg fru som gjort fint hemma! Surprise!! <3

Ikväll ska vi äta rödbetssallad innehållande rödbetor, ruccola, valnötter,
fetaost och balsamico. Sååå gott!! Riktig lyx!! Tänker duka fint och göra
riktigt fredagsfint. Älskar såna kvällar. Sen blir det nog lite mys fram tills
Idol börjar kl.20. =) 
NÄ, duschen var det! Ha en skön eftermiddag!!
Puss och kram... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0