Vikten
[DATUM: 2011-11-25 TID: 07:42:10]

Godmorgon!
SOvit så skönt inatt! Me like! =)
Kom på att jag inte nämnt min vikt på väldigt länge. Det är
för att det står precis STILL. "Slutade" banta för lite drygt
tre månader sen. Gick direkt upp 2 kg. Det hade jag räknat
med, för det händer jämt när man slutar. Efter det så har jag
stått alldeles stilla och jag är grymt nöjd med detta!! =)
Känns som om jag hittat en bra balans, en plattform där jag
får andrum och kan klara av. Sen vill jag givetvis gå ner, men
för tillfället så känner jag mig rätt så nöjd. Just nu finns verken
utrymme för träningstid eller tänk på mat. Jag äter vad jag vill,
men jobbar på att begränsa mig till lit emindre mängd. Känns
himla bra faktiskt! =) Längtar dock till våren när jag hoppas ha
motivationen att gå ner 7-12 kg till. =) Men I can do it! =P



Nu ska jag slänga ihop två satser med lussekatter/lussebullar. Sen ska
de få jäsa medans jag duschar lite snabbt. Måste hinna betala räkniningar idag också,
å ska har jag tänkt att vi ska hinna till Sala på eftermiddagen. Behöver storhandla,
så ska jag till Ö&P och plocka ut nya arbetsbyxor och jacka till mig, och ett par byxor
och underställ till JOhan. =)

Nähepp, köra igång då kanske.
Kram på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Ja,du ska allt vara nöjd tycker jag :)

2011-11-25 @ 21:03:06
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0