Stella-mamma-mys!! <3
[DATUM: 2011-11-03 TID: 15:37:02]

Hade en supermysig förmiddag med min fina lilla tjej! <3
Britt-Marie ringde och frågade om hon och Rolf inte fick ta hand
om Svante medans Stella klippte sig. Så himla snällt!! Det upskattades
massor av mig och det underlättade klippning och allt. =)
Så det blev en tjejdag!


Vi fikade på Johanssons en lång stund. =)



Vi gick i lite butiker och spanade.. =) Stella gillar glitter, say no more.. =P
Sista bilden på hennes långa hår! <3



Sen var vi till frissan.. =)



Man hade nog inte kunnat gissa att det var en barnklippning.. =P



Stella var inte ett dugg blyg för Linn den här gången och hon skrattade nästan
hela klippningen! Haha, har aldrig hört henne så! <3



Nyklippt tjej!!!! =D
Nu funderar jag om jag ska klippa lugg på henne eller om vi ska skippa det.
Vad tycker ni..?! =S


Kort hår!! =)

Vi hade en superskön dag! <3
Nu sitter vi och väntar på havregryn som sväller med mjölk. Vi ska baka fibertekakor. =)
Dubbel sats när vi ändå håller på. =) MUMS!!!

Bilder från Halloween kommer komma på min bilddagbok en dag när jag har mycket
tid. just nu är det lite pressat. Idag tänker jag baka istället. =P
Men det kommer, jag lovar!! =D

Nä, baka var det! <3
Kram.. =)

Kommentarer
Postat av: Anna k

Blev super bra. Hon ser genast lite äldre ut faktiskt. Jag tror lugg skulle passa jätte bra på henne! Kram

2011-11-03 @ 16:52:09
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Syster Malin

Vad fin hon blev skruttiluttan!! Ha kvar så tycker jag :) fibertekakor låter mmm mmm, vill nästan åka direkt på sova-över-besök ;)

2011-11-03 @ 17:00:40
Postat av: ´jannice

Oj vad ffin hon blev i håret då=)) Kul med en dotter o mor dag!

2011-11-03 @ 18:36:30
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Moster Anna

Så himla fin tjej! Tror Stella skulle vara jättefin i lugg. :)



Jag vill också sova över.

2011-11-03 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0