Städdag!
[DATUM: 2011-11-28 TID: 11:10:07]

Håller på och städar bland mina kläder... Massa tvätt! Hehe..


SLav under Ginalinnena! =P Haha... Ändå är alla lila, vinröda och svarta i tvätten.
Säkert nån mer färg.. Älskar dem! Bästa!!



barnen lekera superfint idag. Hela morgonen har de lekt och bjudit varandra
på mat och fika, de har lekt "Gustav, Magda och Agnes-leken", " Hans & Monica-leken"
och nu sitter de och pärlar och håller på med pluppar. =)

Nä, återgå och sortera tvätt och slänga in en maskin. Riva ur alla sängar och dona.
Ikväll ska jag till Sala och fixa mina nagar. Ska ta av dem en bra bit. Smidigare med
lite kortare naglar när man ska göra hundratals paket närmsta veckorna. =S 
Efter dte måste jag nog handla om den här veckan ska gå ihop.
Kram på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Oj,de va många du hade =) Men dom linnena är jätte sköna så jag förstår varför du har så många ;) Så söta Stella och Svante är! Kram

2011-11-28 @ 12:07:34
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0