Skrotbilar!
[DATUM: 2011-11-23 TID: 06:46:41]

Godmorgon!
Läget?
Jag mår äntligen rätt så bra. Snuvan börjar ge med sig och hostan
är borta. =) I övrigt så är det verkligen full fart nu igen. Igår var dte ju buss
till jobbet, frulle på johanssons, jobba, köpa lunch (för jag glömde matdosan,
hemnycklar OCH jobbnycklar hemma............), jobba, åka med Kicki hem,
äta, sticka på föräldrarådsmöte, skriva rent protokollet direkt och maila iväg
och sen dog jag i tv-soffan. Pjuh...

Idag är en liknande dag. Har dock bil, men den är halvt trasig. ÅH va jag älskar
att våra TVÅ bilar krånglar och går sönder strax före lön, strax före jul! TACK BILARNA!!!!!



Så idag, mot jobbet, äta lunch med fina Matilda, fortsätta med skyltningen, nära
jag slutar jag ska stressa till frissan, när jag är klar där sticker jag till Västerås.
Måste snabbt in på Babyproffsen och sen ska jag få äta hos mamma och pappa. <3
Ni är bäst, love you!! <3 Efter det måste jag stressa till Biltema och köpa grejer
till min bil så Johan kan laga den imorgon. Jag får tydligen inte åka till Norrköping
med bilen i det här skicket.. =/ *suck* Så den måste lagas nu...
Fullt ös...


Nä, ska smörja in mig och försöka hitta nåt att ha på mig.. =S
Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0