Mooot Norrköping!!
[DATUM: 2011-11-26 TID: 05:36:08]

Godmorgon!
Sitte rhär nyduschad och påklädd och klockan är halv sex en lördagmorgon.
Galet.. Haha.. Men snart ska vi väcka barnen och efter det drar vi mot Norrköping.
Jag, Stella och Svante ska dit och gå på Öppet hus på Floristgymnasiet där jag gick
i skolan! =) Sen ska vi mötas upp med ett gäng tjejer från gamla klassen. 7,5 år sen
vi sågs sist, på studenten. Ska bli så himla roligt!!!!!!!!! =D

Efter dejten med det tjejgänget så drar jag till Katrineholm för att träffa världens
bästa Carro! <3 Åh va jag har saknat den tjejen... Ska bli så kul att ses!! 
Kommer bli en riktig kanondag! Kameran ska med!

Nä, sätta fart, så kanske jag hinner måla naglarna också.. =P
Puss och kram.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0