Lördagen...
[DATUM: 2011-11-13 TID: 22:00:26]

Hej!
Vi har vart halvkrassliga i helgen så dåligt med bloggande...
I lördags så fick jag massage i min onda rygg. Hjälpte väl
sissodär, får se om jag behöver gå till en naprapat. Avvaktar...
Bestämde oss för att skippa kalaset vi skulle på då barnen
vart förskräckligt hostiga och grönsnoriga.. =(



Trött cooling.. <3
Var till Avesta och fixade lite presenter och handlade mat lite snabbt.



I Avesta var frosten tjock. Såg ut som snö nästan, men det är bara frost!
Eller ja, när vi klev ur bilen så singlade det smååå yttepytte snöflingor ner.



Efter en tuff sväng på stan för våra superhöstiga barn så blev det isglass och
film i soffan. Även jag somnade en bra stund. Sen lagade vi mat och Johan...


Grillade han mumsigt kött ute! =)



Såå mysigt!! <3



Sen hjälptes Stella och Johan åt att slå in fars dag presenter.. =)



Så hiiimla goa! <3



Sen kom lilleman och ville också vara med.. Blev en himla mysig kväll och dag! <3

Barnen fick hostmedicin på kvällen och sov som ljus hela natten. Guud så skönt för dem!<3





Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Vilken skön stil svante har när han sover=)

2011-11-13 @ 22:45:40
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0