Life...
[DATUM: 2011-11-30 TID: 07:33:48]

Godmorgon!
Ibalnd är det alldeles för mycket tankar som snurrar i mitt lilla
huvud. Tillslut kraschar allt och det känns inte lika lätt... Borde
inte tänka så mycket på det här viset. Men jag hoppas det går
över snart.

Pratade med min älskade Em nu på morgonen. Jag vill ha henne
här i Svergie, jag vill ha henne nära.. Det har gått 3,5 år sen jag
träffade henne sist och jag önskar jag kunde sticka till USA och
träffa henne en snabbis. Men jag har varken tid eller råd... =(
Saknar dig fasligt mycket..... <3
Många som jag saknar just nu. Hinner inte alls med mig känner jag.
Det är fullspäckat schema hela tiden och jag börjar känna mig instängd
i det just nu. Det blir mer pressat och jobbigt än roligt och lätt....
Men, men... Jag hoppas dte lugnar sig lite snart...

Känns som om det är lite motigt med allt just nu. Många saker som
krånglar och mycket som bara inte stämmer. Många runt omkring som
har dte tufft och jobbigt. =( 

Nä, måste fixa oss klart. Vi måste gå till dagis och sen hämtar Johan
mig och skjutsar mig till jobbet. Bara en bil just nu. Hans lade av igår...
Han fick bli bogserad från Sala och hit... *suck* Dax att köpa ny NU. =S
Ha en bra dag allihopa.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0