Fullt upp!
[DATUM: 2011-11-21 TID: 07:55:52]

Godmorgon!
Long time, no see! Har vart fullt skubb för oss i veckan. Barnen är
äntligen friska och det är ju bara såååå skönt! Jag känner av min förkylning
lite än, men jag börjar få tillbaka energin. Underbart! =)

Här kommer lite bilder från veckan:


Stella somnade somm en ostbåge i måndags.



Vi såg flera fantastiska solnedgångar. Den här är dock mycket mer rosa/lila än
vad som syns på bilden...


Vi bakade bullar när vi var lediga. =)



Svante har vart go och glad! =D



Stellson lika så! =)



Å gubben å.. =P



Fredagsmys hos oss! <3
Älskar er mina gospluttar!! <3



I lördags stack vi till Örebro. Jag, Renate, Anna och Sari. =)



Det var en konferensresa genom jobbet så vi gick runt i en massa butiker hela dagen
och letade inspiration och gjorde en massa uppgifter. =)



Vi slutförde uppgifterna tillsammans på ett av våra fina hotellrum. 
Bodde på Elite hotell mitt i Örebro, precis bredvid slottet. Killarna kom när de
hade stängt på lördagen. Sen möttes vi i deras svit där vi gick igenom och
diskuterade en massa. Deras utsikt över slottet var helt fantastisk! <3



Det blev en sen middag på slottskällaren. Supermysigt ställe. Tyvärr så var min mage
somvanligt kass... =( Så jag mådde illa av bara tanken på mat. Så jag beställde in en
mandelpotatissoppa med sikromscreme och mandelpotatischips. Till det serverades bröd
med oliver coh soltorkade tomater i. Soppan var såååå god!! =D

Efter maten så gick vi ut på Harrys och dansade några timmar. Så jäkla roligt!! =D Ja, tills
min mage ballade ur och jag tackade för mig och gick hem i natten.. =(



Superfin frukostbuffé!! Gud va mycket gott!!



Kunde inte välja så jag gjorde en yin & yang tallrik. =P



Vi hade vårt rum precis ut mot handelsgatan. Perfekt, centralt läge! =)



Glad hemfärd på söndagen. Tack för en ruperrolig helg! <3



BLev avsläppt i Västerås hos mamma och pappa. Där bjöd de på supermumsiga pepparkakor
och glögg! Mums!!! =)



Grönt på fälten och det är 20 november. =)
Johan och barnen hämtade mig hos mor och far och sen var vi och tittade på lite bilar.
Sen blev det Donken och till sist en snabbhandling.



När vi kom hem stod det en bil utanför vårt hus. Då var det Rickard, Sanna, Linnea
och lilla Liam som kom och hälsade på oss. =) Himla trevligt, johan coh Rickard
jobbade ihop på WL förut. Linnea och Svante kom riktigt bra överens. Det var en
tuff liten tjej så Svante bara hängde på. =) Så goa! =)


Har haft en riktig kanon helg och nu är jag ledig idag. Skönt!! =)
Idag är planen att hänga upp lite julgrdiner, baka lussekatter, posta ett brev/paket
och sen får vi se om det blir nån innebandy ikväll. Är som sagt inte heeelt hundra.
Men är ju sugen såklart.. =S Så vi får se. Åker nog dit och sen får vi se hur hårt
jag kör. =)

Nä, sätta fart nu.
Kram på er.. =)

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Hoppas du hade de trevligt trots din mage!! Kram

2011-11-21 @ 20:32:54
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0