Fredag me like!
[DATUM: 2011-11-04 TID: 07:36:12]

Godmorgon!
Eller nja.. Fy bubblan va jag är trött på att hosta, ha huvudvärk,
ha massa snuskigt slem i halsen, ha ont i halsen och vara allmänt
hängig.. =( Nu får jag jag ta och pigga på mig!

Idag ska vi börja med härlig tekakefrukost *Längtar* och sen
blir det dagis och jobb. Planerna för ikväll är lite osäkra då de vi
bjudit in inte har hört av sig. Så vi får se vad som bjuds till kvällen.
Annars blir det bara lite härligt Idolmys. =)

Tack för kommentarerna om Stellas hår. Jag är sååå osäker på lugg.
Visst vore det hiiiimla skönt. MEN, jag är LIVRÄDD att hon kommer
se ut såhär::::::


Mohahahaha..... Jag dööör.... Hahaa.. Lilla Stella.. <3
Ja vi får se. Ska känna lite på det inder helgen...

Nä, nu ska jag kolla fb innan jag får min efterlängtade frukost! <3
kRAAAAM.. =)

Kommentarer
Postat av: Kvistan

Hahaha men jösses Karin!! Finns väl inte en chans att hon skulle kunna se ut sådär...

Om du är osäker på om hon passar i lugg eller inte kan du ju börja med att klippa snedlugg på henne och se hur det ser ut kanske. Ha en bra helg!!

2011-11-04 @ 20:31:38
URL: http://kvistan.blogg.se/
Postat av: Syster Malin

Ha ha ha ha! Men det är ju precis så där jag ser ut när jag låter håret självtorka, helt naturligt ha ha ha! Hoppas inte Stella brås för mkt på sin moster där :) puss

2011-11-05 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0