Feber...
[DATUM: 2011-11-09 TID: 07:42:12]

Godmorgon, eller god och god.. =/
När jag hämtade på dagis igår så sa de att Svante hade hostat endel
och att han nästan låtit somn om han var påväg att få astma när han
sprang och busade. Så han hade fått seta still. Sen hade han känts
varm så de hade tempat honom och han hade 37,8. Varför de inte
ringde mig som var hemma är väl ett mysterium. Men, men...

På kvällen kom mamma och pappa och åt en supergod måltid. =)
Sen pratade vi bara en massa och de njöt verkligen av tiden med barnen! <3
Nu hoppas jag för allt i världen att vi inte smittar er.. =S



Stella gillade inte glassen jag gjort till efterrätt och lyxade med en klubba.. =P
Mormor myste med lillhjärtat.. <3



Å Svante som var aningens varm och fortsatte ligga på 37,8 var gosig med morfar.
Han fortsatte dock att vara busig.. =P



Fröken hostade galet mycket inatt. Hon hostade verkligen hela tiden. =(
Vid 01.21 vaknade hon. Kom in och var ledsen. Ville ha välling. =/ Sen kom
Svante också upp och undrade vad som stod på. Kände på Stella och hon var
varm. Tempade.. 38.4... Samma på Svante.. Jahapp.. Två sjuka barn.
De fick iaf välling för att få i sig vätska och så somnade de om. Nu har fröken
klagat på huvudvärk, ont i magen och att hon fryser. Pluttan.. <3



Svante, den lilla filuren har inte alls mycket feber nu på morgonen och ser rätt
så pigg ut. Men det gör han ju nästan alltid! Spellevink där! Men man ser i hans
ögon att de är vattniga och han sitter bara i soffan och myser.. <3

Så idag blir dte vab med småfebriga barn. Nu har vi tagit ett snack om att vi måste
vara snälla när vi är sjuka så det inte ska bli för mycket bråk.. Får se hur det går.. =P
Leksakstidningen hade visst kommit igår så vi ska kika lite i den tänkte jag, lägga
lite pussel, pärla och bara kika på film och mysa. <3 
Jag har fått hem några glasögonbågar som jag ska prova också. Spännande!!

Nähepp, ska fixa lite frulle tror jag.. =)
Kram..



Kommentarer
Postat av: ´jannice

Stackars dom små! Hoppas dom är friska snart. Jag tycker alla sjukdommar går för runt bara.. Kram

2011-11-09 @ 14:28:10
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0