Buss I don´t like...
[DATUM: 2011-11-22 TID: 08:11:17]

Gooooodmorgon!
Sitter här hemma och väntar på bussen. Har vart och lämnat
barnen på dagis. De skulle komma lite tidigare så de hann med
frukosten där tyckte de. Så jag gick hem igen när jag lämnat. 
Ska gå ut om 10 min eller nåt. Inte så skönt ut, fuktigt!
Kommer ju till Sala redan kl.9, så idag blir det lyxfrulle på Johanssons
för mig och min kära tidning, sååå skönt! =D

Idag tror jag det är dax att börja skylta inför julskyltningen. Om
inte så är det dax att plocka fram julkartonger och pynta och dona.
Kommer vara fullt upp från och med nu. =) Kul med jul!!!!

Lääängtar tills på lördag!! =) Jag tänkte ta med mig barnen och
sticka ner till Norrköping på Öppet Hus på min gamla skola!
Florist javisst!!! =D Åh va kul, ska träffa ett helt gäng tjejer från
min goa klass! Åh, det ska bli så himla roligt!!!! <3 Å gamla lärare
och en massa sånt, tänk att det har gått 7 år! Galet!
Ska bli roligt att se allas barn också, nästan alla har ju blivit mammor. =)
Kunde man inte tro för sju år sen... Haha... ;-)


Nä, ska kolla vidare och spåna lite mer om skyltningen. Ha en skön tisdag!
KRAAAM.. =)

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Gillar inte heller bussar,men ibland får man offra sig=)

2011-11-22 @ 20:59:02
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Jannice Lindell

Gillar inte heller bussar,men ibland får man offra sig=)

2011-11-22 @ 20:59:21
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0