<3
[DATUM: 2011-11-05 TID: 07:18:44]

Godmorgon...
Marina, Mattias och Tyra kom över och åt pizza igår. Tyra har blivit
såå stor och så himla söt! <3 De åkte hem i första Idolpausen. Sen
lade vi våra barn och kikade på Idol. Orkade inte vara vaken till slut-
röstningen. Strax före tio knoppade jag. Sååå jäkla slut.. All hosta gör
mig galen.. =( Hoppas den är lite bättre nu idag.

Svante kom in vid 5.30 (Zzzz...) och sen har jag setat här och ugglat.
Ska ta och klä på mig snart, men Johan ligger och sover inne i sovrummet.
Väntar lite till.. =)

Ikväll ska vi till Sala för att tända lite ljus. Tänka lite, drömma och skicka fina
tankar till de vi mist.... <3 Saknar er så himla mycket... <3

Nä.. Nu ska jag väcka gubben snart.. 
Kram på er.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0