Yesterday...
[DATUM: 2011-05-17 TID: 06:53:16]

Blev en spontantripp till Stockholm igår på min lediga dag! =)


Svante tyckte att det var superspännande att åka "baaaana". (tunnelbana..)

Stellson var lite mer lugn och cool.. =P Hehe.. =)


VI mötte upp Malin, Stina, TOwe och Aramis och åt lunch på Baby Revolution
på Kungsholmen. Mysigt ställe där barnen fick leka fritt. Stella valde att sitta
vid ett eget bord medans vi åt. =)


Sen lekte de hejvilt en stund.. Mina barn är vilda... =S Hehe..


Sen åkte vi hem till Malin. Stina fick testsitta Bumbon som de fick hem. =)
Det gillade fröken som bara strävar uppåt för att sitta! 


Sötaste älsklingsunge!!!! <3


Sen stack vi hem till Anna, Robert och Leo. De bjöd på fläskfilé, rotfrukter i ugn och
en ingefärasås. Mums! =) Barnen var dte full fart på! =)


Robert och Svante busar.. <3


STellson matar kussen... <3


Älskar mina barn så otroligt mycket! <3 Sötnötar! 
Var hemma igen vid 21.30-tiden. Svante den lilla galningen, höll sig vaken
hela vägen hem! Gelet! Och då sov han ändå bara en timme i vagnen på
dagen (Han brukar sova 2-3 timmar..). Men han sover än så vi får se hur
länge han tänker sova nu på morgonen. Stella sover i vår säng. Hon kom
in nån gång inatt och sen har hon haft min rygg som huvudkudde. It hurts!
UNGE! =P Jaja, hon sover iaf... <3

Nä, ska ta och sminka mig innan de vaknar.
Kram..

Kommentarer
Postat av: jannice

en toppen dag ni verkar ha haft!=)

2011-05-17 @ 13:31:37
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Syster Malin

Tack för igår gumman! Fin dag :)

2011-05-17 @ 18:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0