Valborg!
[DATUM: 2011-05-01 TID: 07:27:16]

Godmorgon!
06.50... Ska barnen vakna så tidigt när de inte somnade förrän
kl.23.00 igår?! Herregud... Jaja, jag hinner ladda upp bilder innan
Johan vaknar iaf. =P 
Hade en härlig dag och kväll igår! Här kommer bilder:


Var på Bürgers och handlade lite. Tur att jag hade med mig bärhjälp! =P


Vi satte upp nya krokar i hallen. Köpte dem förra helgen, men nu fanns det
äntligen tid. Vart kanonbra!  Mycket bättre än de förra! =)


Fixad inför Valborgskvällen.. =)


Håret vart lite annorlunda med en snurrfluff och bara busigt hår.. =)


<3


Stella var söt i kjolen som farmor och farfar köpte i Skottland! =)


Och Svante var fin i sin Skottlandsväst! =)


<3


Perters syster hade skickat med lite halsband som hon sålde. Superfina! =)


Hans hade odlat skägg, snyggt tycker jag! =)


-Såhär fixar man håret! - Gustav lär Svante hur man fixar håret! =P


Min älskling! Världens bästa gubbe! <3


Svannis var så himla fin! <3 Han har fått så härlig färg!


Grabbarna fick vara ute och grilla. Det var kallt!


Svante myste hos Anna-Lena. Hon är ju hans dagisfröken också. =)


Sååå fin! <3


Efter maten så myste ungarna med lite film. Svante och AGnes hade så gosigt! <3


Precis som Stella och Magda! <3


Vid nio gick vi mot brasan! =D


Snart framme... =)


Folk.. =)


Vagnarna uppradade.. =)


Väldigt spännande med brasan! <3


En suddig, trött och go kille i vagnen.. <3


Niklas och Johan.. =)


Finaste Valborgstjejen! <3


Tjejligan! Magda, Anna-Lena, Carola, Kicki och Karin! =)


Härligt ljus på Agnes! =)


En härligkväll, synd bara att det var så kallt. Men brasan värmer. =)


Blåsigt var det... =)


En bild på finaste familjen Andersson on the hill får avsluta kvällens bilder. <3

Vi fortsatte hemma hos Kicki och Lars nån timme till, men efter elva så åkte
vi hem med två trötta barn. Men som sagt, de sov ju inte nå längre för det... =S
Ha en härlig första maj! <3
Kramar och tack för igår! (Nån som vill att jag ska ta bort nån bild så säg till!!)






Kommentarer
Postat av: jannice

vilken mysig valborg ni verkar ha haft de=)

2011-05-02 @ 11:45:54
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0