Sköna maj?!
[DATUM: 2011-05-03 TID: 06:44:20]

Godmorgon!
Känner mig på rätt så bra humör idag! =) Detta trots att 
Johan frågade mig om jag ville bli på dåligt humör imorse.
Då trodde jag att han skulle klaga på nåt jag gjorde igår eller
nåt sånt.. Men han sa att jag skulle kika ut...



Jahapp, snö... =S Inte skönt med, men.. Mig gör det inte så mycket. Det enda
jag funderade över var vad jag skulle sätta på barnen. Men med gallonisar och
fleecetröjor så ska det nog går bra! Tar varmvantar för säkerhetsskull... =)
I övrigt så tycker jag inte att det är hela världen, men vet ju att vi är PÅVÄG
mot våren och sommaren! Jag var beredd på nåt rejält bakslag, även om jag
inte trodde att det skulle bli så mycket snö att det låg kvar såhär. Fast jag tror
att det är borta innan dagen tar slut. =) Snart är det sommar!!

Nu är det jobb igen i fyra dagar och sen helg. Låter bra! =D Inte lika fullspäckad
vecka som de senaste. (Än så länge...) Men på torsdag är det Gårdsfest/Vårfest
på dagis och vi ska hjälpas åt och göra fint på gården, bygga nya bänkar, fixa
land som de kan plantera fröer i (som Bürgers växtgård sponsrat med, TACK!!!)
och så bjuds det på korv med bröd. Kommer bli så himla mysigt!! =D

Svante sov till 18.15 igår.. Skrutten... <3 Ska var vi ut och lekte och tog en liten
promenad innan han fick i sig mat. Stella hade ju också sovit på dagen så hon
var inte heller trött vid läggdax. Så vi duschade dem och sen mys i soffan. Efter
det så höll de sig pigga till strax efter nio. SÅ idag sover de tydligen lite längre.
Skönt för mig! Och härligt att jag börjar så pass sent på jobbet så de kan sova
länge om de vill! Nu kom Svante upp.. <3 Så hiiimla gosig! <3
Nej, fixa välling var det!
Ha en härlig dag!
Kram.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0