Skitnatt...
[DATUM: 2011-05-06 TID: 07:45:32]

Usch vilken jobbig natt jag har haft... =( Började redan igår
när vi kom hem.. Började må lite illa och sen blev det bara
värre och värre. Ett tag så trodde jag att jag skulle spy för
det svartnade för ögonen och jag blev alldeles yr och svettig.. =(
Men jag slängde i mig samarin och novalucol och sen lugnade
det sig något... Gick och lade mig redan kl.21 med hemsk
huvudvärk och magont... Vaknade efter nåntimme och mådde
jätteilla igen.. =( Var upp på toa men gick och lade mig fort igen.
Hade himla svårt att sova för magen var inte bra alls... 
När jag väl somnat till så vaknade jag av att Svante gallskrek.
Då hade han ramlat ur sängen.. <3 Skrutten... Han kramades
lite och sen somnade han faktiskt om i sin säng. Skönt det! <3
Sen fortsatte min skitnatt på samma sätt med galet ont i magen
och äckligt illamående.. =( 

Idag är det iaf borta och snart ska jag testa och stoppa i mig frukost
och se vad magen säger om det... =S Sen bär det av till jobbet för
att jobba sista dagen den här veckan. Sen är jag ledig 3 dagar. =D


Har bara använt mascara på ögonen hela veckan nu. Väldigt ovanligt för mig,
men jag har inte orkat lägga tid och kraft på det.. =S Men så är det....

Nä hörrni.. Nu ska jag fixa frulle och sen längta till en innehållsrik och rolig
helg! Temat blir djur tror jag. =) Ikväll ska vi till Olsbos och imorgon ska vi
på betessläpp med finaste Anna-Karin! <3

Ha en fin fredag med mycket fredagsmys! <3
Kram kram.. <3

Kommentarer
Postat av: jannice

usch då. hoppas du är piggare nu :) kram

2011-05-06 @ 09:20:14
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Anonym

har du testat att köra laktosfritt en period? tänker på ditt illamående... jag mådde illa i magen väldigt ofta innan jag bytte helt till laktos fritt.. är ganska lätt och kanske värt att prova?

2011-05-06 @ 12:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0