Skit.. =(
[DATUM: 2011-05-06 TID: 12:53:11]

Usch va jag mått dåligt idag.. Sen jag lämnade på dagis så
har jag mått sååå illa. Efter en stund på jobbet fick jag sådär
så det svartnade för ögonen och svetten kom.. Helt snurrig.. =/
Men nu har jag ringt läkaren. Men det enda hon sa var att hon
trodde att jag var gravid. (även fast jag sa att jag gjort 2 tester..)
Men nu ska läkarmottagningen i Färnbo ringa mig på måndag så
jag kan få en tid där i veckan. Hoppas de kommer på nåt bra för
det här är helt värdelöst! =(

Nä, tillbaka till jobbet....

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker det låter som magkatarr. Magkatarr kan nämligen kännas på massa olika sätt och jag får ungefär såna symptom som du när jag har det. Finns jättebra receptfria läkemedel på apoteket. Prova det.

2011-05-06 @ 13:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0