RIP vågen!!
[DATUM: 2011-05-30 TID: 06:49:12]

Ä men godmorgon!
Min våg har nog gått ihjäl nu.. Supersvårt att få igång den..
Höll nog på 15 min och fick igång den 4 ggr... Olika vikt varje gång..
Bytte batteri, men vill fortfarande inte funka. Den har iaf bra många
år på nacken så jag är nöjd ändå. Surt när vågen går ihjäl mitt i
viktminskningsprocessen bara. Men är ju van att gå efter sin egen våg.
Är rätt så säker på att jag kommer väga mer på nästa. Vi hade en "snäll"
våg.. =S Men, men.. Blir nog en tur till Sala på fm och köpa en ny.
Ni får tyvärr inteveta mina resultat just nu. De håller jag för mig själv och
delar bara med mig till mina bästa träningstjejer och mina nära. <3
Det går iaf bra än så länge kan jag säga. men jag tycker inte att det känns
nåt, men, men... Snart så.. =)

Idag är jag ledig. Måste som sagt en sväng till Sala och handla lite. Efter
det har vi utvecklingssamtal, hem till Jeanette och leka och snacka lite och
till kvällen antar jag att det blir prommis. =)

Ser verkligen fram emot en härlig vecka! Jobbar bara ons, tors, lör. På
onsdag fyller jag 26 år, på kvällen ska jag iväg med lite tjejer och äta
middag på Månsan och sen blir dte lite annat smått och gott vi ska hitta på,
på torsdag kommer goa Tomas hem, fredag fyller älskade Svante 2 år och
det blir kalas, lördag tror jag vi kommer fylla rätt så snart och på  söndag
blir det myskväll! =) Vilken vecka!! =D (Hur ska
det gå med min bantning..?! =S ) 


Finaste skruttan.. <3


Sötnos! <3

Nä, ska hoppa in i duschen så vi kan sticka till Sala till 10.00.. =)
Kraaam.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0