Nja...
[DATUM: 2011-05-04 TID: 20:07:35]

Inte alls lika mycket energi.. Vart lite irriterad idag. =S
Drygt, men men... 
Nu på kvällen hann jag bara hänga två maskiner tvätt och
köra en diskmaskin. Eller ja, hann.. Jag orkade bara. Jag
är supertrött och ser suddigt, kommer och går. Lite huvudvärk
på det också.. =/ Ingen höjdare..
Johan tog med Stella till Prästtorp. De meckar med hans bil.
Först så tog de en titt på min bil och nu mår den bättre igen... 


Sötisar! Himla skönt att sära på barnen. Bra för både dem och oss. =)


Jag coh den här söta krabaten är hemma och myser. Han hade vart jättetrött
hela dagen på dagis.. Undrar om han har nån sjuka på G..? =S


Han har en massa prickar på hela kroppen. De vill inte gå bort.. De sprids mer
och mer. Ska ringa BVC imorgon och höra vad jag ska göra. Lilleman.. 
De hade kommit på bröstet idag också, så jag funderar på nån allergi..?
Fast de på benen har han haft i flera veckor/månader..


Supernöjd med det här linnet. =)
Gillar knyplingen/spetsen.. Snyggt!! SEn mitt favvohalsband.. =)

Nä, lägga lilleman nu.. Natti!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skitsnyggt sånt vill jag me ha ju ;))

2011-05-05 @ 08:30:34
URL: http://nufsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0