Ljuvliga onsdag?! =)
[DATUM: 2011-05-04 TID: 07:03:02]

Godmorgon!
Hoppas på en lika energifull dag idag som de andra vart den här veckan.
Men det får vi se hur det blir med när jag kommit hem och ätit mat. =P
Svantemannen är redan uppe och kikat barntv, Stella sover än. Me like!


Skulle ha satt upp håret idag, men jag skulle fixa lite volym och körde med
Volumastern. Då blev håret riktigt bra. Krusade några slingor för aningens
roligre lock. Så det får klara en dag till utsläppt, men det ska nog går bra. =)


Kör bara med mascara idag. Gjorde det igår med. Känner inte att jag är på
nåt riktigt sminkhumör. Eller ja, jag skulle väl orka, men jag vill bara att det
ska gå fort så jag hinner med annat. =)

Nä, höra om Svante vill med ner och hänga tvätten nu. Hängde den aldrig igår.
Skippade BB och gick och lade mig tidigt. Skönt! <3

Nä, ha en fin onsdag!
Kram kram.. =)

Kommentarer
Postat av: jannice

de är så fint med mascara. enkelt å fint!=)

2011-05-04 @ 15:13:38
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0