Lek.. =)
[DATUM: 2011-05-27 TID: 22:46:16]


Hehe... Kladd.... Roligt att öva med olika färger... Ska nog göra en seriös
sån här imorgon tror jag. Beror lite på vad det blir för kläder och hur mycket
tid jag har på förmiddagen. Jag ser det här som en skiss. (Och nej, jag ska
inte ha lila ögonbryn på stan.. Hahahaha.... Tyckte det var kul att testa!!)

Kladd som sagt.. Men jag tyckte det blev lite läckert uppåt. Jobbade inget alls med
gröna skuggan på ögat och resten blev bara kladdigt, började utan nån tanke alls..
Men som sagt, hade bara lite roligt och man lär sig aldrig något utan att öva..
Hoppas på att lära mig mycket framöver så då vill jag att ni ska få se förbättringar. =)

Nä, sängen vare.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0