GRYMT!!
[DATUM: 2011-05-26 TID: 20:55:51]

Godkväll!
Mycket stolt över mig själv! FÖrst var det poweralk med Anna och
Jeanette ett varv runt Gärdsbo. Sen jag jag med ner till Anna för jag
skulle vidare till Kicki och Lars. Men då kärde Johan förbi och skulle till
stallet hos Monica, så jag skulle komma efter sa han. Så dit sprang jag
i intervaller. Sprang iaf större delen. När jag kommit dit och hejjat så
bestämde jag mig för att börja gå mot Färnbo så skulle J få plocka upp
mig påvägen. Men han kom ifatt mig så sent så jag gick HELA vägen hem!
Med tanke på att jag har 20 kg övervikt och är i princip helt otränad så
känner jag mig grymt nöjd över den prestationen! =D


NÖJD!!


Sötisen somnade efter dagis.. <3

Svettig som en gnu, lätt vimmelkantig nu när jag kom hem. Men pigg
som bara den! =) Nä, ska fixa mig inför läggdax snart.
Godnatt på er... =)

Kommentarer
Postat av: jannice

Nee så söt Stella är när hon sover på soffan! tröttis!

2011-05-29 @ 16:18:27
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0