Energi! <3
[DATUM: 2011-05-03 TID: 20:32:09]

Ja men gokväll!
Fröken pigg anropar! Vet inte vad som hänt med mig, men sista
två dagarna har jag haft galet mycket energi! =D Det är underbart
skönt och jag uppskattar det massor! =)


Virvelvinden.. =)

Ikväll har jag lagat mat, bakat en äppelpaj, tagit ner MASSOR med tvätt, hängt
in i garderober och lådor, slängt en massa gamla kläder, omorganiserat Svantes
kläder, sorterat ut hans kläder, plockat ur två diskmaskiner och gjort allmänt fint!
Känns sååå skönt! Nu ska jag snart ner och hänga en maskin innan tvn börjar. 
Helt underbart att ha sån energi! =D

Världens sötaste Svante! <3


TÄnk att det snöade imorse och ändå så lurar knopparna i päronträdet och vill snart slå ut! =)


Tröttis Stellson, söt som socker! <3


Älskade du! <3 Du har mitt hjärta i en liten ask! <3


Tröttis grabben.. <3


Familjemys i soffan.. Snart läggdax för kottarna.

Tack för mig!
Hoppas att ni haft en lika härlig tisdag som jag har haft!
Kram på er.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0